Aktualności Lifestyle 

Tęczowi youtuberzy z Polski promują szczoteczki FOREO

Założona przez Paul’a Feros’a Firma FOREO zrobiła ukłon w stronę społeczności LGBTQ+ i stworzyła zestawy szczoteczek sonicznych dla gejów. Przez kilka tygodni współpracowała z KaDo, Gregiem i Sylwestrem oraz Piotrem i Pawłem, a do finału kampanii promocyjnej His& His zaprosiła muzykalnych vlogerów – Jakuba i Dawida.

For Every One

FOREO jest szwedzką marką, specjalizującą się w sprzedaży artykułów pielęgnacyjnych do twarzy i szczoteczek do zębów. W 2013 r. założył ją Paul Peros. Początkowy brak całkowitego profesjonalizmu w zakresie beauty & wellness nie przeszkodził marzycielom. Zdecydowali się na oryginalne rozwiązania: zatrudnili inżynierów i projektantów m.in. smartfon’ów, systemów automatycznego hamowania. To pozwoliło im na imponujące rozwinięcie skrzydeł. Ludzie związani ze spółką określają się jako „pełni pasji”, „kochający zabawę”.

Produkty Szwedów możemy kupić w luksusowych domach towarowych, perfumeriach o statusie „premium” i najbardziej prestiżowych sklepach internetowych, działających w branży kosmetycznej. Obecnie w 50 krajach znajduje się ponad 6.000 salonów, a najbardziej popularnym gadżetem jest szczoteczka do twarzy LUNA oraz szczoteczka do higieny jamy ustnej  ISSA.

Nazwa koncernu jest skrótem, który możemy rozwinąć jako For Every One. Celem Foreo jest to, by „porzucić stare i niemodne pomysły oraz stworzyć nowe technologie dostępne dla wszystkich za rozsądną cenę. Zespół Faros’a chce zapewnić swoim klientom zarówno szeroką osiągalność asortymentu, jak i zabawny design swoich wytworów. Jego doświadczenie i kompetencje potwierdzają pozytywne opinie i liczne nagrody, jakie otrzymał  m. in.  od  Men’s Health, Glamour, Harper’s Bazaar.

His& His

Dowodem na to, że firma biznesmena ze Sztokholmu myśli o wszystkich – jest limitowany zestaw upominkowy His& His, dedykowany jednopłciowym parom męskim. Zawiera on 2 szczoteczki soniczne do higieny jamy ustnej ISSA 2 Cool Black, instrukcje obsługi, karty zdrapkowe, ładowarki USB (zapewniające energię na 365 dni użytkowania) oraz etui podróżne. Innowacyjność produktu polega na połączeniu siły i delikatności, jakimi charakteryzują się rotacyjne ruchy szczoteczki. Zapobiegają one cofaniu się dziąseł i znacznie ułatwiają codzienną toaletę.

Gadżet został ulokowany w serialu STAR TREK: Discovery. W 5. odcinku dopasowanych szczoteczek ISSA 2 używali Stamets i Colber. Urokowi tej sceny dodał fakt, że obaj mieli na sobie takie same piżamy. Zestaw dla panów został wprowadzony również na polski rynek. Katarzyna Chojnowska zapewniała, że firma FOREO chciałaby przyczynić się do tego, aby nasze społeczeństwo bardziej się otworzyło. Tłumaczyła, że potrzeby odczuwane przez ludzi są podobne, niezależnie od naszej inności.

”W związku z tym, zdecydowaliśmy się na wejście na polski rynek z produktem HIS& HIS, ponieważ jesteśmy marką, dla której potrzeby naszych klientów są najważniejsze. Nazywamy się FOREO, czyli For Every One, dlatego jako jedna z nielicznych światowych marek, skupiliśmy się na grupie klientów dotąd, niestety, pomijanej przez większość” – podsumowała.

Ośmieleni ciepłym przyjęciem reklamy Swarovskiego producenci postanowili zaprosić do promowania sprzętu popularne pary vlogujących gejów. W pierwszym, kilkutygodniowym, etapie kampanii udział wzięli Piotr i Paweł, Greg i Sylwester, którzy potwierdzili że „szczoteczki się przyjęły”, a także KaDo. Ich zadaniem było chwalenie szczoteczek za pośrednictwem swoich profilów w mediach społecznościowych.

Największymi gwiazdami projektu byli jednak Jakub i Dawid. „Nieszablonowi” twórcy cover’ów nagrali do finału spot, w którym prezentują ISSA 2 i dobrze się przy tym bawią. Chłopaki stoją na niebieskim tle, przytulają się, wygłupiają i obdarzają widzów „dumnym uśmiechem”. Twórcy materiału wybrali właśnie ich, „bo są niezwykłą inspiracją nie tylko dla środowiska LGBT, ale i innych, by zawsze być sobą!”. Główni zainteresowani też wydają się być zadowoleni z udziału w reklamie.

„(…) Zgodziliśmy się wziąć udział w tym projekcie, dlatego, że firma FOREO otwiera się na rynek LGBT także w Polsce i wprowadza zestaw szczoteczek His& His. Czyli dla niego i dla niego, czyli dla nas”– mówili na planie sesji zdjęciowej.

To, co połączyło FOREO i tęczowych youtuber’ów (wszystkich!) to łamanie stereotypów, optymizm, pozytywna energia i odwaga. Pasjonaci eksperymentów z kamerą są więc świetnymi pomocnikami w odświeżaniu branży beauty i wellness, które jest zamiarem Skandynawów.

Źródła: youtube.comen.wikipedia.orgfacebook.com, foreo.com [1] [2] [3]

Fot. You Tube

Polecane artykuły

Zostaw komentarz

×