Aktualności Lifestyle Moda 

Celine Dion satanistką?

W drugiej połowie listopada diwa światowej muzyki poinformowała o stworzonej przez siebie linii neutralnych płciowo ubrań dla dzieci – CELINU. Pomysł nie spodobał się samozwańczemu egzorcyście z USA. Josh Essef w wywiadzie dla katolickiego magazynu obwieścił, że kolekcja stanowi fragment „Planu Szatana”.

”W porządku, jestem Celine Dion”

Celine Dion znają chyba wszyscy. Chociaż wokalistka o kanadyjsko – francuskich korzeniach wychowała się w biednej rodzinie, problemy finansowe nie powstrzymały jej od robienia tego, co kocha – śpiewania. Czarująca mezosopranem piosenkarka zadebiutowała na weselu swojego brata, mając zaledwie pięć lat.

Dziś jest dorosłą kobietą, która wydała już piętnaście albumów w języku francuskim i jedenaście płyt z tekstami napisanymi po angielsku. Doczekała się też swojej gwiazdy w Hollywood Walk of Fame. Laureatka czterech nagród Grammy spróbowała też swoich sił jako aktorka. Możecie ją zobaczyć m.in. w serialu pt. „Dotyk Anioła”.

CELINUNUNU

Niedawno ulubienica frankofilów podjęła się kolejnego wyzwania. Wokalistka stworzyła bowiem neutralną płciowo kolekcję ubranek dla dzieci we współpracy z marką Nununu.

”Celinununu jednogłośnie łączy dwie siły: moda ma moc kształtowania ludzkich umysłów. Inspiruj swoje dzieci, by były wolne i znajdowały swoją indywidualność przez ubrania”– czytamy na stronie internetowego sklepu.

Co ciekawe, w sekcji dedykowanej kolekcji Dion opublikowana została grafika nakłaniająca do wychowywania chłopców i dziewczynek w ten sam sposób. Znajdziecie tam zdjęcie z cytatem zachęcającym do realizowania marzeń, jakie nasze dzieci wyrażają za pomocą rysunków czy obrazek z hasłem „To, kim jesteś, zależy całkowicie od Ciebie”.

Ale to nie jedyna niespodzianka. Warty uwagi jest również spot reklamowy. Akcja dzieje się w szpitalu, do którego Celine Dion przyjechała, by odwiedzić salę z niemowlętami. Gwiazda zwraca uwagę na to, że nasze dzieci nie należą do nas. W jej opinii powodem takiego stanu rzeczy jest to, że „wszyscy jesteśmy po prostu połączeni w niekończącym się kręgu, jakim jest życie”. I chociaż te maleństwa są dla nas wszystkim, „w rzeczywistości jesteśmy tylko ułamkiem ich wszechświata”.

W końcu autorka hitu „My heart will go on” dociera do wyznaczonego miejsca. Jedna połowa pomieszczenia pomalowana jest na niebiesko i naznaczona symbolem „męskim”, druga ma kolor różowy i umieszczono na niej grafiką „damską”. W pewnym momencie diwa wyciąga czarne pudełeczko i rozdmuchuje dookoła czarny brokat. Oznaczenia płci w jednej chwili zamieniają się w białe krzyżyki (w „poporodówce” pojawiają się też czarne, zwisające elementy o tym kształcie), a dzieci zamiast różowych i błękitnych ubranek mają na sobie minimalistyczne, monochromatyczne ubranka w różnych wzorach. Wokalistka rozgląda się z uśmiechem, gdy nagle u drzwi sali zjawiają się pracownicy ochrony. Chwilę później zaczynają pościg zakończony aresztowaniem muzykalnej Kanadyjki.

Celine Dion przyznała na Twitterze, że „zawsze kochała Nununu” i to, co ta marka sobą reprezentuje. Wokalistka znalazła wiele sensu we wspólnym działaniu. zachęcającym do podjęcia dialogu na temat równości. „Zawsze”, czyli od pięciu lat. Wtedy sława kupiła pierwsze produkty chwalonej przez siebie firmy dla swojej pociechy.

Założycielkom marki od początku przyświecała ta sama idea. Chociaż znajomi przestrzegali je przed ryzykowaniem pieniędzy i kariery, one zdecydowały się na tworzenie mody unisex. Dla nich taki styl był czymś naturalnym.

”Niektórzy mówili, że ubieramy się „bardziej męsko”, Ubierałyśmy się jak my. Dlaczego dzieciaki miałyby by inne?” – tłumaczyła Tali Milchberg

Zarówno ona, jak i Iris Adler chciały uwolnić maluszki od „nadmiernie stymulujących dziecięcych klisz” i „przedstawić im cudowną tajemnicę minimalizmu” oraz pozwolić im na to, „by na każdej scenie błyszczały wymiatającym koktajlem charakterku i humoru”.

Wizjonerki i sama Celine Dion „wierzą, że doświadczenie edukacyjne jest możliwe dzięki ubraniu dziecięcemu”. Trendy mają bowiem znaczny wpływ na to, w jaki sposób myślimy. Może nawet zmieniać wzorce, z których do tej pory korzystaliśmy. I takie jest również zadanie CELINUNUNU, czyli „marki płynącej po osi między wartościami edukacji i dialogu wzmacniającego”. Zdaniem trójki pań Moda ma potencjał kreowania równości i rozwijania inteligencji emocjonalnej. Ta z kolej warunkuje odpowiedzialność, wolność oraz elastyczność myśli

“Ślad Szatana”

Owoc współpracy Celine Dion z duetem projektantek nie każdemu przypadł do gustu. Faktem powstania linii CELINUNUNU zaniepokoił się katolicki, samozwańczy egzorcysta – John Esseff. Przewodniczący Instytutu Papieża Leona XIII wyraził swoje oburzenie wywiadzie dla magazynu „National Catholic Register”.

Duchowny sugerował, iż „gmatwanie płci” milusińskich przyczynia się do tego, że diabeł obiera sobie te istoty za cel. Były duszpasterz jednej z pensylwańskich parafii zdecydowanie stwierdził, że mamy do czynienia tylko z dwoma płciami. „Genderową sprawę”, która „rozprzestrzeniła” się po świecie uznał natomiast za „demoniczną”.

”Odebranie męskości lub kobiecości dziecka jest uderzeniem w samo serce natury poprzez zaprzeczenie prostej prawdy sposobu, w jaki dziecko zostało stworzone” – wyjaśniał swojej rozmówczyni, Patti Armstrong.

Mistyk obwinia progresywnych aktywistów o to, że wpływają na dzieci, a ich działania powodują u maluchów „chorobę”. Co więcej, w całej sytuacji dopatruje się „zorganizowanego nastawienia”

Uduchowiony Amerykanin poucza nas także o kłamliwym charakterze Diabła i ostrzega przed „potężnymi kłamstwami” rozpowiadanymi rzekomo przez zwolenników równouprawnienia.

”Gdyby to była tylko kolejna historyjka o celebrycie zaangażowanym w okultyzm, nie zwróciłbym na to uwagi. Ale póki dotyczy to dzieci, mam nadzieję, że inni połączą się ze mną w modlitwie w intencji tych biednych dzieciaczków, które są pionkami zła i dorosłych, którzy są takimi ignorantami”– skwitował Esseff.

Hierarcha alarmował, że dążenie do nadania płciom równych statusów odbywa się „dla pieniędzy i w tym wszystkim jest podział, który się z tego wywodzi – to jest ślad diabła”.

Widzieliście już, co proponuje maluchom przedsiębiorcza piosenkarka? Co myślicie o tej kolekcji i neutralnie płciowych ubrankach w ogóle? Czekamy na Wasze opinie.

Źródła: queer.pl, pinknews.co.ukvox.comnylon.com, wikipedia,  m.ncregister.comyoutube.com.nununuworld.com fot. elle.pl

Polecane artykuły

Zostaw komentarz

×